.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقادآیت‌الله‌سبحانی‌ازشعار"فرزندکمتر،زندگی بهتر"

آیت‌الله سبحانی با بیان این‌که متأسفانه شعار فرزند کمتر زندگی بهتر تبدیل به فرهنگ شده است، گفت: باید به گونه‌ای رفتار کرد تا مردم به ازدواج و تکثیر جمعیت تشویق شوند.

به گزارش رسا، حضرت آیت الله جعفر سبحانی در دیدار رییس دانشگاه علوم پزشکی،‌ بر ضرورت توجه به دستورات اسلامی در باب غذا خوردن تأکید کرد و گفت: طبابت بعد جسمانی و دین بعد معنوی انسان را تأمین می‌کند. وی با بیان این‌که انسان باید از جهت جسمی و روحی سالم باشد، ابراز کرد: دین اهمیت ویژه‌ای به سلامت می‌دهد و این دو ارتباط تنگاتنگی با هم دارند.

این مرجع تقلید رایگان شدن زایمان طبیعی در بیمارستان‌ها را اقدامی پسندیده خواند و اظهار کرد:‌ باید تا حد امکان زایمان‌ها به صورت طبیعی انجام شود و باید به سویی رفت که سزارین تنها در موارد اضطرار صورت پذیرد.

حضرت آیت‌الله سبحانی بر ضرورت افزایش آمار جمعیت و ازدواج تأکید کرد و گفت: طبق آمارها در ازای هر دو مرگ یک و هفت دهم ولادت صورت می‌گیرد که این مسأله امری نگران کننده است. رییس مؤسسه امام صادق(ع) با بیا این‌که متأسفانه تحدید نسل در زمان تحریم‌ها بیشر شد، افزود: متأسفانه تولید جمعیت در استان‌های شیعه بسیار کاهش یافته اما در استان‌های حاشیه‌ای جمعیت رو به افزایش است.

وی بر ضرورت ممنوع کردن ابزار کاهش جمعیت تأکید و کرد و اظهار داشت: ادامه روند فعلی در مسأله جمعیت برای نظام اسلامی خطرناک است. حضرت آیت‌الله سبحانی با بیان این‌که متأسفانه شعار فرزند کمتر زندگی بهتر تبدیل به فرهنگ شده است، گفت: باید به گونه‌ای رفتار کرد تا مردم به ازدواج و تکثیر جمعیت تشویق شوند و در این صورت است که ایرانی آباد خواهیم داشت.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه در ادامه از رییس جمهور به خاطر توجه به بخش کشاورزی تشکر کرد و افزود: توجه به بخش کشاورزی سبب می‌شود که نیازی به واردات در این زمینه نداشته باشیم./250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

شعبانی قائمشهر 5 ارديبهشت 1393
حضرت آیت الله سبحانی، بنده که تازه متاهل شدم ویه فوق لیسانس بیکارم وخرج خودم وهمسرم را نمی توانم پیش ببرم بلکه خانواده هامون دارن هزینه های زندگیمان را میدهند حلا چطور با این وضعیت صاحب فرزندشویم.شمال نیوز این مطلب رو لطفا درج کنید.
رضا 5 ارديبهشت 1393
وقتی تو این مملکت محتاج 45 هزار تومان پول یارانه هستند ....انگار نفس تون از جای گرم در میاد ها
شهرام اطاقسرایی 5 ارديبهشت 1393
قدیمها روببینید چقدر بچه دوستت دارن انها بچه هارو سر مایه می پندارن اما جدیدها انها رو هزینه می دانند درست هست هزینه داره چون جهان صنعتی قدیم قند شکر کپونی داشتیم اما الان یارانه داریم که وری درازی را می کشد اینها جحاجی بر می گردد به حمایت دولت حسن روحانی شاید اگر محمود بود برای هر نفر یک ملیون می داد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.194 seconds.